Voor 15.00 besteld, volgende werkdag verzonden.

Home » Klantenservice » Klachten

Klachten en geschillen

 

Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service, wij willen dat u tevreden over ons bent en onze service als prettig ervaart. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Klacht indienen

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@happy-go-nuts.nl of schriftelijk een klacht te versturen naar:

Happy go nuts
Wijndelsweg 7
8434NH Waskemeer

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
       
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.